Het kan voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat je reden ook is, je kunt de door jou bestelde goederen zonder reden retourneren, behalve gepersonaliseerde items (deze kunnen niet retour worden gezonden omdat we deze speciaal voor je hebben gemaakt). 
Voor het retour sturen gelden er een aantal voorwaarden:
- Je hebt ons binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling telefonisch of per email (info@stylshop.nl) medegedeeld dat je één of enkele artikelen uit je bestelling retour zendt. Hierna heb je nog 14 dagen om je producten naar ons retour te zenden.
- De goederen zijn in originele staat d.w.z. ongeschonden retour ontvangen.
- Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen*.
- Het herroepingsrecht is niet van toepassing op gepersonaliseerde artikelen die we speciaal voor jou op maat hebben gemaakt.
- Voor het retour zenden dien je onderstaand retouradres te gebruiken:

Styl*Shop
Marrumerweg 27
9172 PN Ferwert

* N.b.: de portokosten voor je retourzending zijn voor eigen rekening tenzij er een fout is gemaakt door Styl*Shop. 

Wij storten je vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen retour mits we het product in goede orde ontvangen hebben.

Product ruilen?

Wilt je een product ruilen? Dat kan natuurlijk ook. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@stylshop.nl. De portokosten voor je terugzending zijn wel voor je eigen rekening tenzij er een fout is gemaakt door Styl*Shop. 

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.