Garantie

Wij doen er alles aan om onze producten in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er iets gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Laat je het dan wel aan ons weten binnen 2 maanden? Dit is namelijk de wettelijke termijn om (na constatering van het gebrek) melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij uiteraard kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar ons via info@stylshop.nl. We gaan er dan alles aan doen om het op te lossen.
Mocht dit echter toch niet leiden tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


| Meer