Bezorgen

Wat zijn de levertijden?
Onze levertijd is gemiddeld 1-3 werkdagen (mits je product op voorraad is), nadat je betaling bij ons binnen is. Mocht een product een iets langere levertijd hebben of tijdelijk niet op voorraad zijn ontvang je hierover een e-mail van ons.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als je niet aanwezig bent op het moment dat de postbode met je bestelling (pakket) komt, ontvang je een kennisgeving. De postbezorger probeert het dan op een later moment nogmaals of bezorgt het eventueel bij de buren of DHL-punt.
Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. 

Wordt mijn pakket verzekerd verzonden? 
Styl*Shop is niet verantwoordelijk voor verlies, zoekraken, beschadigen of diefstal tijdens verzenden. Als je tijdens het bestelproces hebt aangegeven om voor € 1,50 extra je pakket of brievenbuspakketje verzekerd te laten verzenden, ben je wel voor verlies, zoekraken, beschadigen of diefstal verzekerd.

Ik heb mijn pakket (nog) niet ontvangen, wat nu?
Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd. Dat is vervelend; we willen je vragen om het volgende te checken:
- je ontvangen Track & Trace code van het pakket
In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer aan de hand van deze of het tijdvak van levering mogelijk is verschoven.
- je bezorgadres
Is het bezorgadres welke je hebt opgegeven bij je bestelling juist?
- je brievenbus
Zit er een Niet thuis-bericht in je brievenbus? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. 

Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact met ons op via info@stylshop.nl.


| Meer